Je to výhra pro opozici nebo prohra pro koalici …?

21.04.2016 12:40

Právě na tyto otázky bychom se mohli ptát po posledním orlovském zastupitelstvu konaném 11.4.2016.  Zastupitelstvo vedla paní Potyšová, starosta byl omluven. Co nás ale ze zvukového záznamu zaujalo, jepředvedené vystupování druhé místostarostky paní Ječmínkové. Z jednání paní  druhé místostarostky  máme pocit, že si utvořila svou soukromou koalici.Koalici zn. „ONA“. Markantní to bylo při jednání o bodu senior taxi.Původně navrhovaná částka byla ve výši 70.000 Kč.Nezávislí  populisticky navrhli částku 100.000 Kč a Jenčmionková za ANO částku 150.000 Kč. Takto  sama  informuje i na FB ANO.Jak potom napsala na FB ANO, 150.000 Kč neprošlo díky opoziční KSČM. Zarážející na tom je to, že kdyby to byl návrh  strany ANO,tak by měl být projednán radou a koalice by neměla mít  problém ho odhlasovat.Vycházíme tedy  z toho, že to byl spontánní nápad samotné Jenčmionkové a vymlouvat se na KSČM je ubohé. Zato od komunistů pořádně hloupé!Členové ANO výstřelek Ječmionkové navíc i podpořili, aby to nevypadalo, že nejsou jednotní.Mohla to ale dopředu říct,že těch 150.000 dá ze svého a všichni by ji podpořili v průřezu celého politického spektra zastupitelstva. FB ANO v současnosti už přešel plně pod taktovku Jenčmionkové.Má tam i svou  reportáž z Polaru. Zprávu jak se Radnice  otevírá občanům představuje a popisuje  rozklikavací rozpočet.Je to pěkná hračka,ale dozvědět se i tak opravdu konkrétně, kolik je rozpočet na jednotlivé položky nejde.Sama propaguje i kulaté stoly s opozicí,které začínají od března tohoto roku.Možná zavádí své vlastní kulaté stoly,protože pokud jsme pochopili současného starostu,tak kulaté stoly s opozici jsou zavedené  od začátku tohoto volebního období.Na FB také sama informuje o dalším jednání zastupitelstva a dokonce podle vzoru Danělišina už i počítá, kdo kolikrát vystoupil v diskuzi.Vysmívá se tak nepřijatelně a veřejně aktivitě zastupitelů  Chlubny,Kafky a Bc.Sliwki i dalším.  Je to smutné čtení. První co čtenáře naopak napadne je, kolikrát od roku 2014 vystoupili členové  třeba strany ANO 2011.  Brzyskovská tedy ani jednou, Ryšková a Kasaj nikdy, Kratochvíl - NIC. Možná Hrdina občas  něco řekne.  Hájek na vyzvání a teatrálně.

Na FB ANO se taky dočteme,že koalice a opozice už nejsou „My“ a „Vy“,ale ti „Vlevo“ a ti “Vpravo“.Před koncem zastupitelstva se předsedající Potyšová omluvila z dalšího jednání a odešla.Do té doby jednání probíhalo docela klidně i když Jenčmionková občas někoho poučila a opravila,jak by to mělo být.Po  odchodu Potyšové převzala mikrofon a ostře předvedla všem o čem to je.Doslova seřvala Koláčka,utřela Kafku, poučila Volfa, zodpovídala otázky, které ji nepatřily, zesměšňovala, urážela  atd.Sama nejmladší zastupitelka,životní zkušenosti žádné,pracovní zkušenosti také žádné,ale radit a urážet to se už naučila. Nebo s tím nově přišla a teď dává zastupitelům a veřejnosti najevo,  jak to umí a umí.Bohužel doma se ji odpovídající politické úrovně ve vychování  asi nedostalo a teď je pozdě ji poslat do polepšovny.(Říká se tomu lidově  nevychovaný fracek i v politice).Koalice s ní musí nějak vydržet v rámci vlastního zachování i když by ji měli vyzvat,ať sama rezignuje a nedělá dále ostudu.Snad opozice,která v tom momentě byla pořádně v šoku i když toto nebyl první její úlet vůči opozici. Ta se snad probere a udělá si s ní pořádek .Začne snad i řešit její chování a vyvolá mimořádné zastupitelstvo s hlasováním o jejím odvolání.Doporučujeme k tomu tajné hlasování.Určitě se najdou hlasy i z koalice.Domníváme se,že nikomu nebude scházet a práce současné radnice pro občany bude moci pokračovat bez obav, co Jenčmionková zase provede a koho urazí.

Diskusní téma: Je to výhra pro opozici nebo prohra pro koalici …?

Špička ledovce

Občan 24.04.2016
Jak tak čtu články na různých webech,tak se nabízí otázka jestli se to nevychování Jenčmionkové projevilo až teď a nebo je to delší jev.Pravidlem je,že to co se dostane na veřejnost bývá jen špičkou ledovce,který se skrývá a veřejnost se o něm z pravidla nedoví.Opozice by měla urychleně jednat a Jenčmionkovou odvolat,než si udělá nejen z koalice ale i z opozice onuce.Vždyť podle dostupných zveřejněných informaci ať různé weby nebo i FB město řídí Jenčmionková a starosta se jenom veze.

Postřeh

Doubravak 23.04.2016
Druhá místostarostka vyměnila Roika za Hájka.Jinak by to jejį chováni nebylo tolerováno.A Hájek si nikdy s nějakou věrnosti starosti nedělal.Možna na druhou stranu přitáhne Hájka zpět do Orlové a začne pro Orlovou něco dělat.Ovšem jestli to nebude líto Bryzskowské,Jenčmionková moc inteligence nepobrala,ale je mladší.I když je znamo,že jede postarších mužįch.


Re: Postřeh

Josef Hájek 27.04.2016
Reakce poslance ing. Josefa Hájka na odmítnutí nabídky osobního setkání s redakcí "Orlovských
novinek".
Vážená redakce,
velmi mrzí mne, že jste odmítli mou nabídku na osobní setkání, ale určitě nikoho nemohu nutit k
tomu, aby se se mnou setkal. Velmi rád odpovím komukoliv a kdykoliv na jakýkoliv dotaz, pokud
je položen s cílem získat potřebné informace či údaje. Na druhé straně očekávám korektní přístup i
ze strany tazatele, což ve Vašem případě se až tak úplně nestalo. Pokud spravujete internetové
stránky tak předpokládám, že umíte pracovat s internetem a tudíž jste schopen si vyhledat potřebné
informace. Předpokládám, že jste obeznámen s tím, že existují webové stránky, kde jsou poměrně
obsáhlé informace o práci poslance. https://www.psp.cz/sqw/hp.sqw?akk=3
Na těchto stránkách můžete zjistit mou účast na hlasování, přepisy mých vystoupení ve
sněmovně, výbory a podvýbory ve kterých pracuji atd. Za MS kraj se za hnutí ANO do sněmovny
dostalo 5 poslanců. Ze všech těchto poslanců mám nejvyšší účast ve sněmovně, největší počet
vystoupení atd. Nechci zde rozebírat, které zákony jsem podpořil a které ne. To si můžete dohledat
na parlamentním webu.
V současné době je mou hlavní prioritou prosadit novelu důchodového zákona, který umožní
našim horníkům odejít do starobního důchodu min. o 5 let dříve. Aby tato novela prošla sněmovnou
budou důležité hlasy poslaneckého klubu ANO. Můj celý profesní život byl a je spjat s hornictvím a
tak jsem schopen řadě mých kolegů z našeho poslaneckého klubu vysvětlit problematiku této
náročné profese a tak získat jejich podporu na prosazení této novely. Bez této mé aktivity by
schválení této novely bylo ohroženo!
Kromě mé práce ve výboru obrany a životního prostředí, předsedám i podvýboru "Pro
financování péče o přírodu a krajinu".Pracuji rovněž v Radě státního fondu životního prostředí,
kde spolurozhoduji o schvalování dotací na stovky projektů na zlepšení životního prostředí, atd.
Co se týká mých aktivit zastupitele je mi některými kritiky vytýkáno, že nejsem z Orlové, že
Orlovou neznám, atd. Do Orlové jsem se přiženil v roce 1976 a až do roku 2012 jsem zde nejenom
žil ale i pracoval. Pokud dobře počítám tak je to 36 let. Je to prosím málo na to, aby jsem neznal
Orlovou? Po kritice, že v Orlové bydlím v podnájmu, což bylo podle těchto kritiků "nedůstojné"
jsem si před rokem s manželkou v Orlové koupili družstevní byt, v kterém mám trvalé bydliště.
Vždy jsem splňoval a splňuji veškeré zákonné požadavky na to aby jsem mohl být zastupitelem
města Orlová. Ovšem kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde....
Je pravdou, že od roku 2013 kdy jsem se stal poslancem PČR pobývám většinu času v Praze,
obdobně jako všichni mí kolegové poslanci. V komunálních volbách do zastupitelstva města Orlová
jsem kandidoval proto, aby jsem našemu městu pomohl městu. Nikoliv sobě. Klubu důchodců jsem
vloni věnoval dar ve výši 10 000,- Kč, což bylo více než činila roční odměna zastupitele. Co tedy
bylo mou motivací být zastupitelem? Odpověď je jednoduchá. Být " prodlouženou rukou" našeho
města v Praze. Nechci být neskromný, ale bez mé aktivity na ministerstvu financí by dodnes
nedošlo ke schválení projektu Revitalizace náměstí.
Být politikem není jednoduché. V dnešní době internetu je velmi složité se bránit anonymnímu
pomlouvání a útokům. Zkušení politici mi radí mít "hroší kůži" a prostě nereagovat. Ne vždy to
dokáži. Proto i reaguji na Váš "Informační web".
Ing. Josef Hájek
poslanec Parlamentu ČR za hnutí ANO, zastupitel města Orlová

Re: Re: Postřeh

Orlovský občan 28.04.2016
Velmi hezké,až se mi orosily oči.Vynechal sice,že žije trvale v Olomouci.Od roku 2012 se Orlová zase trochu změnila,ale už bez jeho účasti.Nezbývá než ho navrhnou na vyznamenání za vynikající práci, ale v Olomouci.

Re: Re: Postřeh

doubravak 28.04.2016
Sma lež !!!!!!!!!!!!!!

Re: Re: Re: Postřeh

x man 29.04.2016
Až se všichni vylhají,Doubraváku,tak možná dospějemě k pravdě.,nicméně se chválabohu v OIrlové aspoň něco děje.První krok y, náměstí a parkoviště,bohou dík a jestli někdo ze zastupitelů chlastal v práci před 30 -ti roky,tak to považuji za promlčené.

Re: Re: Re: Re: Postřeh

doubravak 29.04.2016
neni to jen o chlastani , na Doubrave jsem delal od roku 1976 tak ing.Hajka znam az moc dobre,,,,,, uz asi zapomel jak v Orlove 3 na Ružku se pokazde jen chlubil a sliboval ,,,,,,,,, vse mozne i nemozne ,,,, zapomel uz na J.Jarmary , Kotase, šmídu a spol. na jednou profilu ma Orlovou trvale bydliste , na dalsim Havirov atd.

Připomínka

Orlovačka 23.04.2016
Pod článek "Vážení čtenáři" jsem napsala příspěvek.Podívala jsem se tam jestli jsou nějaké reakce.Našla jsem tam vyjádření redakce Orlovských novinek k p.Hájkovi.Stímto vyjádřením se dá jedině a jen souhlasit.

Re: Připomínka

Josef Hájek 27.04.2016
Reakce poslance ing. Josefa Hájka na odmítnutí nabídky osobního setkání s redakcí "Orlovských
novinek".
Vážená redakce,
velmi mrzí mne, že jste odmítli mou nabídku na osobní setkání, ale určitě nikoho nemohu nutit k
tomu, aby se se mnou setkal. Velmi rád odpovím komukoliv a kdykoliv na jakýkoliv dotaz, pokud
je položen s cílem získat potřebné informace či údaje. Na druhé straně očekávám korektní přístup i
ze strany tazatele, což ve Vašem případě se až tak úplně nestalo. Pokud spravujete internetové
stránky tak předpokládám, že umíte pracovat s internetem a tudíž jste schopen si vyhledat potřebné
informace. Předpokládám, že jste obeznámen s tím, že existují webové stránky, kde jsou poměrně
obsáhlé informace o práci poslance. https://www.psp.cz/sqw/hp.sqw?akk=3
Na těchto stránkách můžete zjistit mou účast na hlasování, přepisy mých vystoupení ve
sněmovně, výbory a podvýbory ve kterých pracuji atd. Za MS kraj se za hnutí ANO do sněmovny
dostalo 5 poslanců. Ze všech těchto poslanců mám nejvyšší účast ve sněmovně, největší počet
vystoupení atd. Nechci zde rozebírat, které zákony jsem podpořil a které ne. To si můžete dohledat
na parlamentním webu.
V současné době je mou hlavní prioritou prosadit novelu důchodového zákona, který umožní
našim horníkům odejít do starobního důchodu min. o 5 let dříve. Aby tato novela prošla sněmovnou
budou důležité hlasy poslaneckého klubu ANO. Můj celý profesní život byl a je spjat s hornictvím a
tak jsem schopen řadě mých kolegů z našeho poslaneckého klubu vysvětlit problematiku této
náročné profese a tak získat jejich podporu na prosazení této novely. Bez této mé aktivity by
schválení této novely bylo ohroženo!
Kromě mé práce ve výboru obrany a životního prostředí, předsedám i podvýboru "Pro
financování péče o přírodu a krajinu".Pracuji rovněž v Radě státního fondu životního prostředí,
kde spolurozhoduji o schvalování dotací na stovky projektů na zlepšení životního prostředí, atd.
Co se týká mých aktivit zastupitele je mi některými kritiky vytýkáno, že nejsem z Orlové, že
Orlovou neznám, atd. Do Orlové jsem se přiženil v roce 1976 a až do roku 2012 jsem zde nejenom
žil ale i pracoval. Pokud dobře počítám tak je to 36 let. Je to prosím málo na to, aby jsem neznal
Orlovou? Po kritice, že v Orlové bydlím v podnájmu, což bylo podle těchto kritiků "nedůstojné"
jsem si před rokem s manželkou v Orlové koupili družstevní byt, v kterém mám trvalé bydliště.
Vždy jsem splňoval a splňuji veškeré zákonné požadavky na to aby jsem mohl být zastupitelem
města Orlová. Ovšem kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde....
Je pravdou, že od roku 2013 kdy jsem se stal poslancem PČR pobývám většinu času v Praze,
obdobně jako všichni mí kolegové poslanci. V komunálních volbách do zastupitelstva města Orlová
jsem kandidoval proto, aby jsem našemu městu pomohl městu. Nikoliv sobě. Klubu důchodců jsem
vloni věnoval dar ve výši 10 000,- Kč, což bylo více než činila roční odměna zastupitele. Co tedy
bylo mou motivací být zastupitelem? Odpověď je jednoduchá. Být " prodlouženou rukou" našeho
města v Praze. Nechci být neskromný, ale bez mé aktivity na ministerstvu financí by dodnes
nedošlo ke schválení projektu Revitalizace náměstí.
Být politikem není jednoduché. V dnešní době internetu je velmi složité se bránit anonymnímu
pomlouvání a útokům. Zkušení politici mi radí mít "hroší kůži" a prostě nereagovat. Ne vždy to
dokáži. Proto i reaguji na Váš "Informační web".
Ing. Josef Hájek
poslanec Parlamentu ČR za hnutí ANO, zastupitel města Orlová

Záznamy: 1 - 9 ze 9

Přidat nový příspěvek

Kontakt

ORLOVSKÉ novinky Orlová orlovskenovinky@email.cz